воскресенье, 21 июля 2019 г.

Софт для науковця

Відверто кажучи, я прихильниця олівця і гумки і надаю перевагу звичайній "ручній" обробці результатів дослідження, однак винятково, якщо мова йде лише про збір та первинну обробку.
В інших випадках погоджуюсь із тезою про те, що опиратись прогресу абсолютно не варто, тому охоче перевіряю можливості різних програм, цільова аудиторія яких - науковці.
Сьогодні працюю з програмою ATLAS.ti , за допомогою якої я проводжу контент-аналіз глибинних інтерв"ю в межах дослідження.
Якщо Ви вважаєте, що програма самостійно проаналізує завантажений текст - Ви глибоко помиляєтесь. Жодна програма  для Вашого ПК не позбавить Вас жодних проблем зі створенням дерева кодів або кодової таблиці. Не дочекаєтесь!

Вся розмітка тексту - власними ручками (або лапками - у кого що є!).


Але після того, як Ви завершуєте  кодування тексту, всі Ваші напрацювання легко експортуються у Excel  і починається магія  графіків!
Скачати програму можна на офіційному сайті, зокрема - безкоштовний тріал доступний за посиланням
Поки я граюсь із цим програмним забезпеченням, але маю на меті випробувати ще дещо  і потім порівняти результати.
В роботі -  результати дослідження під  назвою "Програма розвитку професійної компетентності педагогічного персоналу закладу освіти" (етап ІІІ - глибинні інтерв"ю).
Презентація результатів - незабаром.

Ап.: Тріал не витримав мого напору та відмовився працювати з тим масивом даних, який я в нього намагалась втиснути.

Гайз, ай нид ю хелп! У когось є ліцензована програма ATLAS.ti ? Вона мені дуже сподобалась і дуууууууже потрібна для порівняльного дослідження наукових інструментів!!!
Відгукніться, чарівники софту і рятівники дослідниць досліджень!!!


Комментариев нет:

Отправить комментарий