Доброго дня всім, хто завітав на мою сторінку в мережі!
Я, Івашньова Світлана Володимирівна, працюю на посадістаршого наукового співробітника НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічної інноватики заступника директора з науково-методичної роботи ІППО КУБГ (м Київ, Україна).
Виглядаю я ось так:
Назва мого блогу - "Щоденник дослідника" - повною мірою відбиває мету його створення. А полягає вона у фіксації того невловимого, що завжди залишається за кадром - процесу наукового пошуку.
Основна наукова задача, над якою я працюю, коротко може бути сформульована наступним чином: створити модель проектування індивідуальної професійної освітньої траекторії з викорисстанням основних положень нечіткої логіки, обгрунтувати її теоретично та перевірити на практиці.
Саме вирішення цієї задачі я і вирішила ілюструвати в "Щоденнику дослідника", від теоретичних міркувань до опису перебігу експерименту та свої емоцій з цього приводу.
Чому це важливо для мене?
Є багато міркувань, які випадають із загальної структури того, над чим я працюю. Людина - це також ресурс, в усіх сенсах. І якщо мої міркування допоможуть знайти свій шлях колегам-науковцям - своє завдання я вважатиму виконаним.
Оскільки значна частина матеріалів вже опублікована в різниих журналах різними мовами (українська, російська, англійська), в блозі будуть розміщені посилання на відповідні видання або електронні ресурси.
Із задоволенням відповім на всі запитання тих, хто тільки розпочинає свій науковий шлях в педагогічних дослідженнях.
Для цього варто писати коментарі, на які я відповім із задоволенням.
Ну що, вперед?
Я, Івашньова Світлана Володимирівна, працюю на посаді
Виглядаю я ось так:
Назва мого блогу - "Щоденник дослідника" - повною мірою відбиває мету його створення. А полягає вона у фіксації того невловимого, що завжди залишається за кадром - процесу наукового пошуку.
Основна наукова задача, над якою я працюю, коротко може бути сформульована наступним чином: створити модель проектування індивідуальної професійної освітньої траекторії з викорисстанням основних положень нечіткої логіки, обгрунтувати її теоретично та перевірити на практиці.
Саме вирішення цієї задачі я і вирішила ілюструвати в "Щоденнику дослідника", від теоретичних міркувань до опису перебігу експерименту та свої емоцій з цього приводу.
Чому це важливо для мене?
Є багато міркувань, які випадають із загальної структури того, над чим я працюю. Людина - це також ресурс, в усіх сенсах. І якщо мої міркування допоможуть знайти свій шлях колегам-науковцям - своє завдання я вважатиму виконаним.
Оскільки значна частина матеріалів вже опублікована в різниих журналах різними мовами (українська, російська, англійська), в блозі будуть розміщені посилання на відповідні видання або електронні ресурси.
Із задоволенням відповім на всі запитання тих, хто тільки розпочинає свій науковий шлях в педагогічних дослідженнях.
Для цього варто писати коментарі, на які я відповім із задоволенням.
Ну що, вперед?
Шановна Світлано! Асоціація ПОТОК готова співпрацювати з Вами у напрямі розробки моделі проектування індивідуальної професійно-освітньої траекторії
ОтветитьУдалитьДякую за цікаву пропозицію. Як з Вами зв"язатись для обговорення деталей?
УдалитьПРОШУ:
УдалитьМилашенко Віктор Миколайович
E-mail viktor.mylashenko@gmail.com
Skype viktor.mylashenko
Phone +380 93 6672954