вторник, 7 октября 2014 г.

Замість привітання, або кілька слів про себе

Доброго дня всім, хто завітав на мою сторінку в мережі!

Я, Івашньова Світлана Володимирівна, працюю на посаді старшого наукового співробітника НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічної інноватики   заступника директора з науково-методичної роботи ІППО КУБГ (м Київ, Україна).
Виглядаю я ось так:

Назва мого блогу - "Щоденник дослідника" - повною мірою відбиває мету його створення. А полягає вона у фіксації того невловимого, що завжди залишається за кадром - процесу наукового пошуку.
Основна наукова задача, над якою я працюю, коротко може бути сформульована наступним чином: створити модель проектування індивідуальної професійної освітньої траекторії з викорисстанням основних положень нечіткої логіки, обгрунтувати її теоретично та перевірити на практиці.
Саме вирішення цієї задачі я і вирішила ілюструвати в "Щоденнику дослідника", від теоретичних міркувань до опису перебігу експерименту та свої емоцій з цього приводу.
Чому це важливо для мене?
Є багато міркувань, які випадають із загальної структури того, над чим я працюю. Людина - це також ресурс, в усіх сенсах. І якщо мої міркування допоможуть знайти свій шлях колегам-науковцям - своє завдання я вважатиму виконаним.


Оскільки значна частина матеріалів вже опублікована в різниих журналах різними мовами (українська, російська, англійська), в блозі будуть розміщені посилання на відповідні видання або електронні ресурси.

Із задоволенням відповім на всі запитання тих, хто тільки розпочинає свій науковий шлях в педагогічних дослідженнях.

Для цього варто писати коментарі, на які я відповім із задоволенням.

Ну що, вперед?

3 комментария:

  1. Шановна Світлано! Асоціація ПОТОК готова співпрацювати з Вами у напрямі розробки моделі проектування індивідуальної професійно-освітньої траекторії

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую за цікаву пропозицію. Як з Вами зв"язатись для обговорення деталей?

      Удалить
    2. ПРОШУ:
      Милашенко Віктор Миколайович
      E-mail viktor.mylashenko@gmail.com
      Skype viktor.mylashenko
      Phone +380 93 6672954

      Удалить