понедельник, 13 октября 2014 г.

Формалізація, або математика в ліриці

Всім доброго дня!
В роботі над моїм проектом знаковими та визначальними стали відразу дві знахідки, зроблені мною в бібліотеці. Обидві вони зроблені завдяки тому, що я порушила негласне правило наукового пошуку - читати публікацї, зроблені за останні 3-5 років. І ще -  я завжди шукаю не лише публікації в тій галузі, в якій працюю сама, а й в інших. Причина проста - найцікавіші речі відбуваються саме на зіткненні двох наукових галузей, тому найбільш перспективними вважаю міждисциплінарні дослідження.
Але повернемось до моїх знахідок.
Волкова В.Н. Искусство формализации: От математики – к теории систем и от теории систем – к математике – СПб.: Изд-во СПбГТУ, 2000. – 199 с.
Борисов А.Н., Крумберг О.А., Федоров И.П. Принятие решений на основе нечетких моделей: Примеры использования. – Рига: Зинатне, 1990. – 184 с.
Перша з них - достатньо маловідома (в усякому випадку, я не зустрічала посилань на цю роботу), але надзвичайно корисна.
А друга має безпосеренє відношення до математики і математичного моделювання
І саме завдяки другій книзі я вперше задумалась над змістом поняття "нечітка модель", що і змусило звернутись до праць Л.Заде та його послідовників.
А перша змусила не тільки задуматись, а й звернутись за допомогою до доктора технічних наук, професора, Артемьєвої І.Л., яка знайшла час для того, щоб віслухати мене, обговорити моменти, які були мені незрозумілими і порадити ще кілька книжок.
Нашу бесіду ми оформили у вигляді статті і опублікували. Її можна почитати ось тут:
ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ ПРОФЕССІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА 
Ну а що вийшло із мого знайомства із нечікою логікою, я розповім дещо пізніше.
Всім хорошого тижня!

Комментариев нет:

Отправить комментарий