четверг, 16 октября 2014 г.

Мислити, як програміст

Кількамісячне сидіння в бібліотеці привело до розуміння того, що будь яка  спроба встановлення відповідності того явища, яке ми спостерігаємо, з  текстовим описом, матиме суб"єктивний характер.
Найприкметнішим прикладом може служити всім відома "напівпорожня/напівповна" склянка. При оцінюванні завжди декларуємо намагання уникати суб"єктивності, але при цьому свідомі того, що навряд чи це можливо на 100%. То ж чи варто уникати того, чого уникнути неможливо?
Як же отримати об"єктивну оцінку? На мою думку, це можна зробити, якщо:
- система оцінювання сама по собі враховуватиме "похибку суб"єктивності";
- кількість оцінок буде достатньо великою;
- оцінювати будуть експерти;
- для оцінювання буде використано спеціально розроблену комп"ютерну програму.

Всім цим вимогам, на мою думку, має відповідати автоматизована система експертного оцінювання  рівня професійної компетентності.
І я написала статтю...

Ивашнёва С.В. Автоматизированное экспертное оценивание уровня профессиональной компетентности педагогических работников – Информатика  и образование -2013 -  №10 – с.59-63. 

Така система оцінювання рівня професійної компетентності дозволить не тільки адекватно оцінити те, що, власне і вимірюється - професійну компетентність, а й визначити найбільш важливі напрямки подальшого навчання. А якщо отримати у розпорядження результати для всіх спеціалістів однієї установи - сформувати програми розвитку персоналу.
А якщо кількох  установ - сформувати перелік курсів для однієї галузі в регіоні.

Не кидайте капцями, я ж не математик- я просто намагалась мислити, як програміст....
:)
Всім хорошого дня! А в мене закінчилась обідня перерва :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий